loading...
دانشجویان دانشگاه فرهنگیان هرمزگان
برگزاری مراسم اعتکاف
مراسم اعتکاف  دانشجویی در تاریخ های سه شنبه 23 اردیبهشت  الی 25 اردیبهشت همزمان با سراسر کشور در دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس نیز برگزار می شود .

 دانشجویان گرامی می توانند جهت شرکت در این مراسم معنوی به واحد فرهنگی  مراجعه نمایند .

آخرین زمان ثبت نام شنبه 20 اردیبهشت

با تشکر واحد فرهنگی

 

 

 

مراسم گرامیداشت هفته آموزش و تکریم مقام معلم روز دوشنبه مورخ 14/2/93 با حضور دکتر جادری  استاندار هرمزگان و امام جمعه موقت استان در دانشگاه فرهنگیان هرمزگان(پردیس شهید بهشتی هرمزگان)

مسعود تریر بازدید : 141 1393/02/14 نظرات (0)

 

روز12اردیبهشت در تقویم جمهوری اسلامی ایران ،روز معلم نامگذاری شده است پس از پیروزی انقلاب اسلامی  و شهادت مرتضی مطهری در روز 12 اردیبهشت ماه 1358توسط گروه فرقان،این روز به عنوان روز معلم نامگذاری شد.استاد مطهری در روشنگری اقشار باسواد به ویژه قشر فرهنگی جامعه قدم های اساسی برداشته بود و آثار عمیق شهید در احیای فکر دینی اصیل و منطق با نیاز روز جامعه در حال گذار ما بسیار موثر بوده است.

نقش کلیدی معلمان به عنوان مجریان آموزشی عمومی و الگو های اولیه دانش آموزان بسیار مهم جلوه میکند.چرا که معلمان جامعه ،انسان ساز نسل بعدی اند،

لذا نقش آنان به گفته ی حضرت امام خمینی(ره)همچون نقش انبیا است برای مردم .

 

 

 

 

برای دیدن ادامه متن به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

قابل توجه دانشجویان ورودی بهمن ماه ۹۲

 

به اطلاع می رساند به منظور تشکیل پرونده استخدامی و صدور احکام کارگزینی از تاریخ ۹۳/۲/۲۰ با همراه داشتن مدارک ذیل به واحد آموزش جهت معرفی به اداره کل آموزش و پرورش مراجعه نمایند.

 

 

۱. کپی شناسنامه ( تمام صفحات)                               ۲  سری

 

۲. کپی کارت ملی (  پشت و رو)                                  ۲  سری

 

۳. عکس ۴×۳ جدید                                                     ۶ قطعه

 

۴.اصل مدرک دیپلم کپی آن                                         ۲ نسخه

 

۵.پوشه یک جلد نارنجی

 

۶.اصل و فوتوکپی شناسنامه همسر در صورت تأهل    ۲ سری

 

 

 

به نقل دفتر ریاست جمهوری: ریاست جمهور در پیامی به مناسبت روز معلم با گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری دوازدهم اردیبهشت‌ماه را روز ستایش دانایی، روشنایی، شکوفایی و تعالی دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، متن کامل پیام دکتر حسن روحانی به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

دوازدهم اردیبهشت‌ماه، روز ستایش دانایی، روشنایی، شکوفایی و تعالی است. این روز ارزشمند به تمامی ملت فرهیخته و فرهنگ‌آفرین ایران، به‌ویژه ترویج‌دهندگان دانش و بینش مبارک باد.

بی‌شک پیکره هر جامعه در صورتی پویا و ماندگار است که روح فرهنگ در آن جریانی خلاّق داشته باشد. جای بسی افتخار و سرافرازی است که ایرانیان از سپیده‌دم تاریخ تمدن، با منش اعتدال و خردورزی پرچمدار فرهنگ و گسترش آن در پهنه گیتی بوده‌اند.

آثار شخصیت های علمی و فکری این سرزمین که پس از گذشت قرنها، هنوز مورد توجه مراکز علمی و دانشگاهی جهان قرار دارد، نشانگر جایگاه بلند تعلیم و تعلّم در ایران است. بدون تردید، برآمدن و درخشش یک چهره علمی حاصل ساختار منسجم آموزشی و سلسله‌ای توانا از تعلیم دهندگان است. عالمان و متفکران فروتنی که اغلب نامشان در اوراق تاریخ از نگاه‌ها پنهان می‌ماند، اما همّت این تلاشگران گمنامِ عرصه دانایی است که گنجینه‌ای از معارف و شخصیت‌های علمی را برای ملت‌ها می‌سازد و از وجود پربرکت آنها، زمینه‌ساز آفرینش تمدن و فرهنگ می‌شود.

موفقیت نسل‌های کنونی و آینده ما، در گرو اهتمام خستگی‌ناپذیر آموزگارانی است که با ایثار و فداکاری در جهت حفظ، تقویت و انتقال علوم؛ زمینه آموزش و پرورش نونهالان، نوجوانان و جوانان این مرز و بوم را فراهم می‌آورند.

با گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید آیت‌الله مرتضی مطهری معلم بزرگ مدرسۀ انقلاب اسلامی، امیدوارم در سال «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی»، پیشقراولان عرصه علم و دانایی بیش‌ازپیش بستر رشد خردورزی و اعتدال اندیشه را برای نوجویان و نسل های ایران عزیز فراهم کنند. توفیق همه تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت در این مسیر دشوار و امیدبخش را، از خداوند بزرگ مسئلت ‌دارم.

حسن روحانی

منبع:www.dolat.ir

 

تعداد صفحات : 12

درباره ما
Profile Pic
وبلاگ دانشجویی شور شرجی.پردیس شهید بهشتی هرمزگان.دانشجویان دانشگاه فرهنگیان هرمزگان
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 79
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 38
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 41
  • باردید دیروز : 68
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 176
  • بازدید ماه : 156
  • بازدید سال : 6,351
  • بازدید کلی : 96,244